"Szansę na sukces" jesienią śledziło w TVP 2 średnio 1,25 mln widzów
"Szansę na sukces. Opole 2024" wygrała Dominika Dobrosielska (fot. Arsen Petrovych/TVP)
Średnio 1,25 mln widzów oglądało w jesiennej ramówce TVP 2 muzyczny talent show "Szansa na sukces".
Dwójka pokazywała "Szansę na sukces" od 3 września – najpierw emitowano odcinki, w których wybierano reprezentanta Polski na Eurowizję Junior, a następnie rywalizację o udział w koncercie Debiuty na 61. Krajowego festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Program oglądać można było w niedziele o 15.15, a finał nadano w sobotę 16 grudnia o godz. 20.
Czytaj też: TVP 2 kontynuuje "Familiadę". Podpisano umowę na kolejnych 90 odcinków
Najwięcej widzów – 1,44 mln – zgromadził odcinek "Szansy na sukces" z 19 listopada. Niewiele mniej – 1,43 mln – śledziło drugą część finału z ogłoszeniem wyników.
TVP 2, emitując "Szansę na sukces", miała średnio 9,88 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-59 Dwójka notowała średnio 6,34 proc.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
Czytaj też: Ponad 2,5 mln widzów "Rolnik szuka żony" w TVP 1. Jedynka z 20,5 proc. udziału
(KOZ, 23.12.2023)